U bent hier: Home / Over ons

Over ons

Wij zijn een jong (in de zin van pas opgericht) administratiekantoor en zijn gevestigd in Zandvoort. Het kantoor wordt bemand door Jan Piet (vader) en Mark (zoon) Paap.

Jan Piet heeft naast zijn bedrijfseconomische opleiding, als bagage een gedegen financiële, administratieve en organisatorische ervaring van ruim 30 jaar, opgedaan als werknemer in verschillende functies bij ABN Amro en ING en als freelancer bij verschillende andere bedrijven, zowel in de Profit als in de Non-Profit sector. Deze ervaring wil hij graag delen met Mark, die gezien zijn leeftijd minder ervaring heeft, maar wel is opgeleid tot houder administratiekantoor.

Wij gaan uit van de gedachte dat u meer mag vragen van een administratiekantoor dan alleen het boeken van de administratie of het invullen van de belastingaangifte. Wij streven er naar dat onze relaties over ons praten vanwege de opvallende kenmerken: goede serviceverlening, regelmatige informatieverstrekking, geen “9 tot 5” mentaliteit en een scherpe, heldere tariefstelling.

Administratiekantoor Paap werkt vanuit huis, waar wij middels een apart ingericht kantoor klaar staan voor ondernemers en particulieren. Wij vinden dat de kwaliteit van de dienstverlening niet afhangt van het meest statige pand of een glanzende bolide. Want laten we wel zijn, in de befaamde uurtarieven van accountant- en administratiekantoren zit natuurlijk ook een deel voor de dekking van de huisvestings- en autokosten.

U bent goed in uw vak, wij in het onze. Waarschijnlijk kunnen we wat voor elkaar betekenen. Geïnteresseerd, bel gerust voor een vrijblijvende afspraak.

Klik op één van onderstaande buttons voor meer informatie over: